Re: [TEKNIK] arbejde

Atte André Jensen skrev:
Jon Bendtsen wrote:

mig bekendt fjerner sslug alle vedhæftigelser.

Nå, men så kan jeg jo roligt gøre det en anden gang :-)

Jeg kunne ellers lige forestille mig at mit skattekort var blevet gjort tilgængelig for Gud og hvermand via google + mail arkiv...

På denne tid af året er det en bedre forretning at betale bruttooskat. Den overskydende skat forrentes ganske godt, når det er skattefar, der leger bank.