Re: [TEKNIK] Ting der ikke virker i Ubuntu dapper

On Thu, 07 Sep 2006 23:26:08 +0200, Mogens Dybaek Christensen wrote:

> Spørgsmålet er om der er nogen pakker, jeg skal rydde op i eller
> geninstallere for f. eks. at få FLASH kortene til at automounte, som de
> kunne i min allerførste Ubuntu installation.

Det skyldes ikke, at den bruger du logger ind som, ikke er medlem af de
respektive grupper? For at få adgang til eksterne enheder skal man være
medlem af gruppen, der står som ejer af enheden.

Hvad lyden angår, er lydniveauet måske blevet nulstillet. Hvad siger
alsamixer?

Thunderbird har jeg ingen bud på, da jeg aldrig har anvendt programmet.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen