Re: [TEKNIK] Ting der ikke virker i Ubuntu dapper

Mogens Dybaek Christensen wrote:
Som nævt i tidligere tråd, har jeg opgraderet fra breezy til dapper.
hvordan har du lavet overgangen fra breezy til dapper? reinstall eller
via apt?

Hvis du har gjort det via apt er det muligt at det er derfor, apt er
ikke det bedste at bruge når man går fra en dist til en anden...
Nu har jeg kørt med dapper en uges tid, og de mest almindelige ting
virker, såsom mail, news, web, printing.. Og den genkender batteri og
lader. Men der er et par småproblemer.

- Lyden forsvandt. Ikke så vigtigt, men anyway den startede med
  trommer i breezy.

- Mount af FLASH kort fra mit kamera og af USB diske virker stadig
  ikke. FLASH kortet virkede faktisk da jeg allerførst testede dapper
  som CD boot. - Det har ikke virket siden jeg skiftede til hoary.

- Det er som om Thundebird mister tastetryk. Det ligner at en buffer
  løber fuld mens man skriver hurtigt, og smider resten væk. Prøver
  man igen i langsommere tempo virker det.

Maskinen er en Acer 2300 blærbar, vel efterhånden ret triviel HW.