Re: [TEKNIK] Ting der ikke virker i Ubuntu dapper

Peter Makholm wrote:
Mogens Dybaek Christensen <sslug@sslug> writes:

Det er den officelle måde at skifte en Ubuntu ud med den efterfølgende
release. Og jeg har fulgt Ubuntus anvisning.

Men måske Lasse er blevet forvirret af, at Debian tisyneladende også
har en release de kalder dapper?

Har Debian det? Det har jeg aldrig hørt om.

Det har jeg godt nok heller ikke!

Men jeg mistede selv min lyd og min USB-mus da jeg brugte apt til at opdatere fra breezy til dapper. Der efter reinstallerede jeg bare hele skidet - intet problem for mig da jeg har /home på en anden partition - og så virkede det hele perfekt igen.

-Lasse