Re: [TEKNIK] Raid 5 problem

Hej,

Tak for alle svar. Jeg prøvede at gen-definere raid'en i evms'en og det lykkedes! Jeg kunne se min raid uden problemer bortset fra at det gik lidt langsomt pga en resync.

Men en fejl kommer sjældent alene - ti minutter efter crashede min boot-disk.

Nu har jeg fået købt en ny strømforsyning og sat en anden gammel harddisk i. Geninstalleret Fedora på ny (denne gang version 5), kompileret kernen og evms'en. Gen-defineret raid'en på ny og efter nogle sværdslag med Fedora'en og samba'en fungerer alt.

Tak for hjælpen

Bent Henriksen