AE og PostScript link

For et par månder siden postede jeg cirka samtidig to spørgsmål. Et om PostScript og et om editoren AE. Der var lidt svar og jeg skriv i den forbindelse at jeg var ved at lave en hjemmeside om "direkt PostScript" og at jeg ville dumpe et link når jeg var klar. Det er jeg nu så her er det (siden er på engelsk)

http://www.home.no/mlinux/

Jeg er også kommet videre med editoren AE og det har jeg også dokumenteret her:

http://www.home.no/mlinux/ae.htm

Hilsen

/Mikkel