SquirrelMail kan ikke vise foldere med mange filer.

Jeg er ved at skifte fra Mailbox til Maildir, og i nogle foldere er der 20.000 - 30.000 mails.
De vises fint i Thunderbird med imap.

SquirrelMail kan jeg der i mod ikke få til at vise så mange mails. Når folderen med mange mails vises får jeg følgende fejl

Der opstod en fejl ved indlæsningen af http://192.168.1.30/webmail/src/right_main.php?PG_SHOWALL=0&sort=0&startMessage=1&mailbox=INBOX.Programmering

Sletter jeg nogle af filerne vises indholdet korekt!
Dog er der problemer med at slette for mange af gangen f.eks

rm -f 115841882*
-su: /bin/rm: Argumentlisten er for lang

Mails ligger i brugerens homedir der er EXT3

Har SquirrelMail en grænse for hvor mangefiler der kan læses eller hvad han der være galt?

Er der en grænse for hvor mange filer der kan være i en EXT3 folder, og er det bedre at bruge reiserfs til foldere med mange filer?

Mange hilsner

Jesper Thorup Nielsen