Re: [TEKNIK] Intialisering af serielle porte.

list wrote:
Jeg vil bruge en seriel port på pc'en til styring på den måde ar RTS trækker et relæ.
Det giver mig det problem at under boot pulses denne pin utallige gange.
Jeg kan leve med at hardwaren selv går det tidligt i boot.

Jeg mener ikke at selve driveren gør norget med RTS under initializering, derimod er det sandsynligvis det program som søger efter ny hardware, som trigger RTS. Jeg kender ikke Centos, så jeg ved ikke hvordan de administrerer hardwaren, men hvis det er som under en gammel RedHat, hvor kudzu anvendes, kan man sætte SAFE=yes i /etc/sysconfig/kudzu .

--
Henrik Olesen