Ulæselig video DVD

Hej
Jeg har fået en DVD-film, som jeg simpelthen ikke kan få til at spille.
Når jeg sætter den i drevet er det som om hele devicet bliver defekt.
Hverken dd, cat eller vobcopy kan læse fra det -og VLC og MPlayer melder også pas.

Jeg ved godt det er lidt sparsom information, men jeg vil hellere levere noget, der er specifikt forespurgt end bare at klippe-klistre alt hvad der kommer af brokke-"lyde" fra systemet.

Drevet virker fint med andre medier.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/