Re: [TEKNIK] harddiskfejl - kan data reddes?

Christian Joergensen skrev:
> http://www.dkcdata.dk/ laver gratis diagnosticering. Saa kan i altid
> vurdere om i vil betale for eventuelle redningsforsoeg.

I første omgang leder jeg efter noget software hvor jeg selv kan redde
data, men hvis ikke det findes vil det det evt være relevant at bruge
dkcdata.dk (det er jo ikke op til mig), så tak for link.

For andre der er interesseret kan jeg lige nævne at jeg lige har snakket
med en dkcdata.dk og han sagde at de tidligere har hentet data for en pris
fra omkring 2000.- og opefter, så det skal man vel regne med er en minimum
pris.