Ingen lyd fra Line In

Hej,

Jeg har prøvet at koble min guitar til min computer for at optage lidt lyd i audacity. Problemet er bare, at jeg ikke får noget lyd overhovedet på Line In! I Windows virker det fint.

Jeg har i Alsamixer prøvet at skrue helt op for Line og Capture (har checket, at de er slået til), men det hjalp ikke.

Hvad kan jeg mangle at slå til?

Anders