Re: [TEKNIK] opløsning p å indlogningsskærm

On Thu, Sep 28, 2006 at 08:59:19AM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Det undrer mig.. er du sikker på at det ikke blot er GDM der skal
> genstartes før det træder i kraft?

Jeg prøvede genstart ( /etc/init.d/gdm restart ) og det hjalp ikke.

Og ændringerne efter login gælder kun "brugeren" , der kræves
heller ikke password for at ændre opløsningen, og den valgte opløsning
gælder kun denne bruger.

Så der er nok ikke nogen vej udenom at ændre manuelt i xorg.conf

--
mvh Frank Damgaard  |