Re: [TEKNIK] opløsning p å indlogningsskærm

On Thu, Sep 28, 2006 at 09:31:00PM +0000, Jørgen Heesche wrote:

> PS.
> Jeg gav dig tidligere oplysning om at Ubuntu (så vidt jeg kan se ved
> søgning på Google) har et Control Center:
> http://linuxrevolution.blogspot.com/search/label/ubuntu%20control%20center
> I et screenshot:
> http://photos1.blogger.com/blogger2/1521/2720/1600/Screenshot-ControlCenter.png
> vises det,  at man i Control Center kan konfigurere forskellig hardware,
> herunder også ændre Screen Resolution.
> Har du ikke det program?. Ganske vist synes jeg absolut, at man bør have
> [...]

Den er ikke standard i Ubuntu, jeg har heller ikke set den. ?

eller er det gnome-control-center, men den viser kun de samme
programmer som system->indstillinger
og "skærmopløsning" gælder kun for brugeren der er logget ind.
... men den ligner ikke billedet.

Ved du om den findes som en .deb pakke i ubuntu ?

--
mvh Frank Damgaard  |