Re: [TEKNIK] ubuntu Edgy Eft

Martin Seebach skrev:
Hej,

Ubuntu Edgy Eft har været i alpha (Knot 3) et stykke tid nu, og det eneste jeg har kunnet finde om den siger "don’t use it on a production machine".. er der nogen der ved hvor ustabil den *egentlig* er? Jeg er begejstret Ubuntu bruger siden sommeren 2005, og i øvrigt ikke bange for at tage nogle chancer.. Men jeg vil helst undgå at blive uarbejdsdygtig efter en dist-upgrade.
Jeg vælger at vente. Det varer jo under en måned før den udkommer. Og tænk hvad vinder du ved at opgradere et par måneder før? Måske lidt nyere pakker? Og i hverstefald kan dit system gå nedenom og hjem. Jeg synes du skal vente til at den bliver stabil.
Hvis du alligevel vælger at ville opgradere kan det gøres ved at skrive dette i en terminal:
sudo apt-get update
sudo gedit /etc/apt/sources.list (Erstat alle de steder hvor der står dapper i filen med edgy)
sudo apt-get dist-upgrade
sudo apt-get update
(Genstart maskinen)

--