DR Netradio stopper ikke

Jeg har lige installeret Debian på en lidt ældre pc. Jeg vil gerne lytte til
DR netradio og har installeret mozplugger, mplayer plugin for Firefox samt
Mplayer. Jeg har fulgt anvisningen på http://www.linuxin.dk/node/243. Jeg
får lyd på http://dr.dk/netradio/afspillere.asp med Linux/Flip4Mac linkene.
Men jeg kan ikke slukke for lyden igen og prøver jeg at skifte kanal får jeg
bare begge kanaler på en gang. Det hjælper heller ikke at afslutte
Firefox(IceWeasel i Debian). Det er jo ikke meningen at man skal reboote for
at få den til at holde op. Hvordan får jeg den til at skifte kanal hhv.
lukke for netradioen?