Re: [TEKNIK] Opsætning af Samba

On Tuesday 03 March 2009, Verner Kjærsgaard wrote:
> - jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår dit problem...
> - hvorfor kan du ikke bare fyre op under dit CUPS web-interface på
> http://localhost:631 og definere/installere en SMB/Windows printer?
>
> Syntaksen er noget i retning af smb://IP osv., CUPS foreslår selv det
> rigtige?
>
> Hvad er det jeg ikke har fattet :-)

At jeg ikke kan se nogen som helst maskiner på nettet. Jeg kan ikke browse til
dem (har prøvet i det ikke-web interface til printer administration jeg har
installeret), og det nytter derfor heller ikke noget bare at skrive adressen
manuelt i adressefeltet (det har jeg også prøvet).

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Women are like programs, always keep a backup.