Re: [TEKNIK] Opsætning af Samba

E. Sjørlund skrev:
Jens Bang skrev:

Hvad i min opsætning kan give mig de problemer?

Din firewall måske?

- jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår dit problem...
- hvorfor kan du ikke bare fyre op under dit CUPS web-interface på http://localhost:631 og definere/installere en SMB/Windows printer?

Syntaksen er noget i retning af smb://IP osv., CUPS foreslår selv det rigtige?

Hvad er det jeg ikke har fattet :-)

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy