Opsætning af Samba

Jeg kører Ubuntu 8.04 på en Lenovo T61 laptop.

Jeg har prøvet at sætte samba op på min maksine, så jeg kan få adgang til at
skrive ud på en af mine kollegers Windows PC dorbundne printer her på
kontoret. Men det vil ikke rigtig virke. Jeg kan se én ud af de 2 workgroups
der er på det interne net her, men ingen af de maskiner der er i gruppen.

Og ham der fik det til at virke på hans Ubuntu maskine 'installerede bare
samba' og så kørte det. Jeg har prøvet at rette min smb.conf til, så den har
præcis de samme settings som hans, men det hjælp ikke.

Er der nogen der kan pege mig i retning af en god tutorial/howto til Samba?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
I may be schizophrenic, but as least I have each other.