Re: [TEKNIK] "ln -s" och apache 2

Peter Makholm skrev:
Håkan Larsson <sslug@sslug> writes:

Nu när jag nu ominstallerat computern med nyare apache (2.2.3) ser jag
inte dessa länkar längre i Firefox. Jag har letat och googlat men
hittar inte felet. Ser heller inget i mina gamle httpd.conf och
ssl.conf.

http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/core.html#options

//Makholm

Ok.
Jag har läst men inte förstått. Har provat de alternativ som beskrivs utan framgång. Jag tar gärna emot ett tips om hur jag ska skriva i httpd.conf för att (~pub) länken ska bli sylig i Firefox.

//håkan