Re: [TEKNIK] Regel for SSH i iptables

Mogens Kjaer skrev:
Verner Kjærsgaard wrote:
-A input_ext -p tcp -m tcp -s 87.50.243.98 --dport 22 -j ACCEPT

for dermed at spærre for alle andre end lige netop mig selv. Hvad nu
hvis jeg vil åbne for 3 flere IP'er, hvordan er syntaksen så?

Der er vel en DROP el. lign. længere nede i den liste, eller default
policy er DROP?

Så skal du bare skrive den samme linie flere gange, hver linie med
forskellig IP.

Mogens
- mange tak!
- Jeg turde ikke sætte det i værk inden jeg havde fået et godt råd. Jeg har ikke - og kan ikke - få fysisk adgang til maskinen.

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy
+45 56964223

Novell Certified Linux Professional 10035701