Re: [TEKNIK] Suse 10 og merkurbank

Gunner wrote:

> Det var interessant. Ifølge dette link:

http://www.merkurbank.dk/Nyheder/Nyheder/tabid/288/articleType/ArticleView/articleId/66/BEC-
skifter-til-vintertid.aspx
> ser det ud til at merkur også bruger dette.
>
> Jeg tror det _vil_ være et forsøg værd at prøve med openSUSE11.

Bemærk at openSUSE 11.1 bruger openjdk som standard i en version som ikke
fungerer med BEC. Afinstaller openjdk-pluginet og installer sun java+sun
java-plugin med YaST og så bør det spille.