Re: [TEKNIK] Dell XPS13

Karsten Bolding wrote:
Første valg er 32 vs. 64 bit. Er der nogle show-stoppers ved 64 bit.

Hvis man (som jeg gjorde), installerer Debian lenny 64-bit på sin nysamlede pc, og tilføjer www.debian-multimedia.org til sin sources.list, så vil den vlc man installerer, ikke afspille xvid.

Der er en tråd om det her:
http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=13&t=41657&start=15

Man skal gøre en del forskellige ting for at få vlc til at afspille xvid igen.

Da jeg stødte på problemet kunne jeg ikke lige umiddelbart finde nogen løsning, så jeg droppede at flytte over på min nye pc. Den stod og samlede støv en måneds tid, inden jeg fik taget mig sammen til at finde nævnte tråd.