Re: [TEKNIK] kubuntu amd64

Gunner wrote:
2009/3/20 Martin Schlander <sslug@sslug>:
Gunner wrote:
Jeg forsoeger at faa kubuntu til at virke paa en amd64 maskine saa
firefox kan bruge suns java runtime environment.
Du kan ikke få 32-bit Java og 64-bit Firefox til at virke sammen.
kan man uden problemer installere ubuntu 32-bit på en amd64 maskine og
så undgå disse problemer ?

Min arbejdsbærbare er en Dell D630, dejlig 64bit dual core bla bla bla bærbar - jeg anvender en 32 bit Ubuntu på den - Mine primære arbejdsopgaver består i at udvikle JEE, hvilket jeg gør med Sun JDK 6 samt Netbeans - ingen af disse ting har givet mig problemer :-)

/Kim

--
"Good judgment comes from experience; experience comes from bad judgment."