Re: [TEKNIK] Versionskontrol?

On 15/03/2009, at 21.52, Lars Nielsen wrote:

Hej liste

Jeg ved ikke helt om dette er det rigtige forum, men jeg prøver
alligevel.

Hvad er det bedste versionskontrolsystem?

Jeg kender lidt til Subversion, men der findes jo mange andre systemer
på markedet. Og de er vel alle sammen flerbruger systemer?

De fleste er flerbruger systemer. Subversion er et ganske udemærket bud.

Mine primærer projekter er i php og C/C++.

Har du nogle binære filer?
Har du behov for at ændre i mere end en fil af gangen?
hvilke computer platforme skal være clienter?