spørgsmål ang git

Hej

Jeg har et en-mands projekt som jeg hidtil har haft liggende i svn på min server, både som backup (har osse andre backups), men naturligvis også for at kunne gå tilbage til tidligere versioner.

For nogen tid siden døde disken og jeg redede stumperne af bla svn repoet og kopierede det over på den nye disk. Nu viser det sig imidlertid at nogle af filerne enten mangler i repoet eller er korupte.

I går så jeg Linus på googletalks tale om git og noget at det jeg bed mærke var at han fremhævede git var bedre til at håndtere fx et diskcrash, om ikke andet så man kunne checke integriteten af "repoet".

Men eftersom git er distribueret giver det så mening at lægge et sådant enmands projekt i git? Jeg mener, findes der overhovedet et begreb som repo (som i mit tilfælde virker som backup) i git?

--
Atte