Re: [TEKNIK] libtar.so.0 (solved)

På Debian hedder pakken hvor libtar.so.0 (symlink til libtar.so.0.0.0)
forfindes bare "libtar" men der vidste du måske allerede.

nej jeg vidste det ikke. Det var simpelhen bare det. Jeg brugte 2 timer den anden nat men søgning på libtar.so.0 førte mig på vildveje. Jeg skulle bare have skrvet libtar.deb i google så ville det hele have taget 3 min. Men det vidste jeg jo ikke. Mange tak for hjælpen.

/Mikkel