Re: [TEKNIK] Slette data'er på en NTFS partitio n

On 20/03/2009, at 07.30, Casper Sørensen wrote:

Hej.

Jeg er stødt ind i nogle problemer med min Ubuntu Fileserver.

Jeg har tidligere brugt en mappe på serveren som user document folder for en Windows klient, men da den klient ikke er kørende ville jeg bare slette mappen, men får den meddelelse at den ikke er sikker på at alle filerne
eksisterer

Drevet som mappen ligger på er formateret i tidernes morgen sm en NTFS
partition.

Du bør nok chekke filsystemet.