Re: [TEKNIK] (s)locate finder ikke mine filer

Jesper K. Pedersen wrote:

Filerne ligger ikke tilfældigvis i et bibliotek, som er fjernet med
updatedb's prunepath option? (ofte sat i /etc/updatedb.conf)

Jo, da (/mnt/) :-)

1.000 tak for hjælpen, jeg fik løst mit problem, blev klogere og bestyrket i min erfaring af at der altid er en god forklaring på et linux systems opførsel.

Uhmmm, idag er en god dag :-)

--
Atte