Re: [TEKNIK] Reboot

Tak, Det er vist lige det tool som jeg skal bruge :-)

/Thor

----- Original Message ----
From: Hasse Hagen Johansen <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Sent: Wednesday, September 2, 2009 11:52:17 AM
Subject: Re: [TEKNIK] Reboot

>>>>> "Thor" == Thor Tall <sslug@sslug> writes:

    Thor> Hej, Jeg er ved at skulle lave en geninstallering af et antal
    Thor> HP xw4600 workstations some køre CentOS 5.3.  Kan man lave en
    Thor> reboot af systemet så det laver en PXE boot uden at jeg skal
    Thor> ud til alle ws. Bios default er boot fra lokal disk.

Jeg mener du kan gøre det hvis dine maskiner kan ipmi. SÅ kan du vist
sætte det via ipmi-tool eller noget i den stil

Mvh
Hasse