Re: [TEKNIK] Danske Bank og ny Java

Martin Schlander wrote:
Erik Andresen wrote:

Efter af have læst indlægget var det med bævrende hånd
jeg gik på netbanken (med Active card), men heldigvis virker alt stadig.
Alt er opdateret, så det er Firefox 3.0.13 og java 1.6.0_15 (Sun).
Som jeg har beskrevet på linux.dk, kører jeg 64 bit versionen af
Suse 11.1, men med 32 bit versioner for firefox og java.

Du burde kunne bruge 64-bit Firefox og 64-bit Java siden Sun Java 1.6 update 12.

Det tror jeg du har ret i, men tilbage i januar måned, hvor jeg installerede OpenSuse 11.1, manglede der 'noget' (plug-in support?)
i 64 bit. Siden har jeg ikke ønsket at lave om på noget der virker.