PDF file, konvertering af...

Hej Guruer...

- jeg har en lidt tricky en her...en af mine gode venner har en flot
plakat i PDF. Med farvebilleder, masser af tekst og hele gøjemøget.

- nu har han så også en web-butik..., hvor han i en periode gerne vil
vise omtalte PDF-plakat på forsiden. Altså som et billede osv.

Nu kan jeg jo nok godt lave noget med et cut-out af et screenshot af
plakaten osv., men måske findes der en smartere måde at konvertere PDF'n
til fx. JPG eller PNG eller...

Jeg har leget lidt med convert fra image-magick, men jeg er ikke skarp
nok til lige at finde de rigtige parametre, resultatet bliver for
groft/hakket osv.

Anyone...

:-)

Med venlig hilsen/Best regards