Re: [TEKNIK] Værktøj ti l at knæ kke MS Word (95 ) password bes kyttelse - LØ ST!

On Fri, 11 Sep 2009 00:40:26 +0200, Istvan <sslug@sslug> wrote:

Michael Schmidt skrev:

<snip>

Findes der et værktøj der gør at jeg kan få låst mine dokumenter op og konverteret til odf?

Hvis du har wine installeret, kan du pröve med den gamle gratisversion af msofpass. Den plejer at virke på mine gamle doc-filer. Du kan finde den her: http://thor.hu/?download_view16_16350_MSOFPASS_v2.0.1.4_-_Lost_password (klik på disketten for download).

Det virkede!
Har lige læst indlæget fra mit arbejde, men havde ikke tålmodighed til at vente til jeg kom hjem og køre gennem en virtualiseret win xp, så jeg prøvede bare her (fysisk win xp). Efter udpakning køres programmet direkte fra en DOS-promt med den fil der skal analyseres som parameter -det var næsten som at sidde der hjemme med en xterm :) Og så: bim bam - dit password er bussemand, godt nok skrevet med Anders And tegn i fordi der åbentbart ikke var overensstemmelse mellem tegn encodingerne, men ikke mere forstyrende end at jeg selv gættede rigtigt i første forsøg.

Tusind mange tak!

--
Med venlig hilsen
//Zmit