Re: [TEKNIK] Pipe til grep skærer strengen efter 56 tegn

2009/9/15 Frank Vestergaard Pedersen <sslug@sslug>

> prøve om det ikke er denne ps variant du leder efter:
>
> ps -auxww
>
> /Frank

Det gik da en hel del bedre...
Sjovt at der er forskel på hvor meget data den pip'er videre.

Er der så et godt råd til hvor jeg skal kigge, hvis jeg vil "skære" lidt af
resultatet væk - Med de switche Frank skriver, fylder hver hit 2 linier på
skærmen, så det er en smule uoverskueligt.
-Man bliver også mere og mere krævende :)

/Nicky