Re: [TEKNIK] DVB-C og YouSee

Peter Øgaard Meyland wrote:

> Mange tak for hjælpen.
>
> Nu gik spørgsmålet også lidt på hvordan samspillet mellem kortet og
> YouSee vil virke efter d. 15/9. Vil det virke eller skal jeg have et CI
> modul med når jeg bestiller kortet?

Nu skriver YouSee jo at de fjerne kort-krav til adgang, dvs.
så skulle den digitale udgave af kanalerne sendes ukodet.
(i forhold til dit pakkevalg)

Så det betyder vel at der ikke er behov for CI og CAM + kort.

meningen er jo at folk med flad-tv og mpeg2/mpeg4 og DVB-C ikke har
brug for CAM og kort.

Ekstra kanaler mv. er stadig kodet og kræver kort + abonnement,
så hvis du en dag regner med at ville se disse, så får du brug for CI.

det er i hvert fald hvad jeg får ud af at læse
http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=22149