RE: [TEKNIK] Hvorfor bruger denne maskine swap ?

hmm.. uden at vide præcist kan jeg forestille mig at der på et tidspunkt har været højt RAM forbrug og kernen så har swappet ting ud. Dem er der så aldrig siden blevet brug for, hvorfor de stadig er swappet ud.

Jeg er sikker på at med swapoff vil du kunne få det tilbage i rammen hvis du vil (men det er nok ikke smart i længden, referer man swapoff).

Søren Koch