Re: [TEKNIK] Ingen Basisbank logon-applet med Opera 10.00 og Java 6 update 15

Michael Schmidt wrote:
> Har nu opdateret til Opera 10.00 (med nyt ikon og det hele)
> Men jeg mangler stadig pop-up boksen på https://www.Basisbank.dk/1671/
> hvor jeg skal bekræfte at jeg har tiltro til sidens brug af sikker Java
> - Og når jeg ikke gør det skifter login boksen fra "Loading applet" til
> "Applet not found"
>
> Så inden jeg rister hele maskinen for at lave en ren installation vil jeg
> mægtig gerne høre om der er andre der har samme problem eller intet
> problem og hvad der så er gjort for at nå dertil?
>
> Mandriva 2009.1
> Opera 10.00
> [...]

Ved ikke hvilket netbanksystem Basisbank benytter.

Men Opera 10.0 og Sun Java 1.6u15, 64-bit, virker ikke med Forstædernes Bank
(BEC). Java applets i almindelighed virker ellers fint. Så jeg bruger
fortsat Firefox til netbank.