Re: [TEKNIK] Værktøj ti l at knække MS Word (95) password beskyttelse

Den 10.09.2009 kl. 15:23 skrev Per Kofod <sslug@sslug>:

Michael Schmidt wrote:
On Thu, 10 Sep 2009 12:57:21 +0200, Jim Oksvold <sslug@sslug>
wrote:

2009/9/10 Michael Schmidt <sslug@sslug>:
Ved gennemgang af en backup (kopi til HD) jeg har lavet af en bunke
gamle
floppy'er er jeg faldet over en række af mine gamle projektrapporter
(i word
95 format) fra ingeniørstudiet, men de er alle låst med password -og
jeg kan
ikke huske hvad jeg synnes var et godt og kløgtigt password for
10-15 år
siden :)

Findes der et værktøj der gør at jeg kan få låst mine dokumenter op og
konverteret til odf?

Hvis du har en ide om med hva slags program filen er kryptert
så ville det muligvis hjelpe noen der ute.
Krypteringen er gjort af Word / MSOffice (version 95 eller 97)
Save... [v]With password

Kanskje du har noen lettere vareprøver å avse som du kan sende meg
direkte?
Jeg tror stadig fortrolighedsaftalen er gældende, så det går nok ikke.

Har ikke selv prøvet det, men med en google search fandt jeg:

http://www.freewordexcelpassword.com/
Jeg har prøvet de fleste af dem, der påstår at være gratis, men det er altsammen amputeret betalingssoftware og dem der vitterlig er gratis kan ikke noget brugbart. -Og det hele er til windows - hvilket nødvendiggør at jeg forpester min arbejdsplads' PC med mine forsøg på at få et nostalgisk gensyn med gamle rapporter.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/