Værktøj til at knæ kke MS Word (95) password bes kyttelse

Ved gennemgang af en backup (kopi til HD) jeg har lavet af en bunke gamle floppy'er er jeg faldet over en række af mine gamle projektrapporter (i word 95 format) fra ingeniørstudiet, men de er alle låst med password -og jeg kan ikke huske hvad jeg synnes var et godt og kløgtigt password for 10-15 år siden :)

Findes der et værktøj der gør at jeg kan få låst mine dokumenter op og konverteret til odf?

--
Med venlig hilsen
/Zmit/