nat i fedora11

Er der nogen der har nogle gode råd om hvordan man kan få et mobilt modem tilkoblet UBS (ppp0) i Fedora 11 til at koble op mod en "server" tilkoblet Ethernet-port (eth0)?

Jeg har prøvet utallige forskellige metoder og programmer (fx. shorewallo og den interne brandmur i fedora 11) og defineret en nat med masquerading og ip-forwarding til den eksterne server som har en fast ip-adresse og er tilkoblet eth0, men uden held. Jeg får altid fat i min web-server på maskinen når jeg laver et http-request (port 80) på den public ip-adresse som modemet har fået tildelt i ppp0.

Jeg kan godt få forbindelse til min web-server via ppp0 som kører på linux-maskinen (fedora 11), med nat virker altså ikke og derfor falder det altid tilbage til web-serveren, som er min lokal web-server (apache) på maskinen.