Re: [TEKNIK] Værktøj ti l at knække MS Word (95) password beskyttelse

On Thu, 10 Sep 2009 12:57:21 +0200, Jim Oksvold <sslug@sslug> wrote:

2009/9/10 Michael Schmidt <sslug@sslug>:
Ved gennemgang af en backup (kopi til HD) jeg har lavet af en bunke gamle floppy'er er jeg faldet over en række af mine gamle projektrapporter (i word 95 format) fra ingeniørstudiet, men de er alle låst med password -og jeg kan
ikke huske hvad jeg synnes var et godt og kløgtigt password for 10-15 år
siden :)

Findes der et værktøj der gør at jeg kan få låst mine dokumenter op og
konverteret til odf?

Hvis du har en ide om med hva slags program filen er kryptert
så ville det muligvis hjelpe noen der ute.
Krypteringen er gjort af Word / MSOffice (version 95 eller 97)
Save... [v]With password

Kanskje du har noen lettere vareprøver å avse som du kan sende meg direkte?
Jeg tror stadig fortrolighedsaftalen er gældende, så det går nok ikke.

--
Med venlig hilsen
//Zmit