Re: [TEKNIK] langsom eee/easy peasy

On Fri, Sep 11, 2009 at 15:32, Atte André Jensen <sslug@sslug> wrote:
> Ok, så jeg skal bare installere standard ubuntu, eller?

Det er hvad jeg gør - den 9.04 kører fint på netbooks.

> Hvad-for-nogle dimser?

Netbook Remix Interfacet er 3D accelereret, så de kan vise de
fantastiske effekter når du ruller hen over ikoner og menuer.
Problemet er at det (vist nok) kun er optimeret til en bestemt type
Eee/netbook, og derfor lagger på de andre.

-Doc
--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.