[TEKNIK] Ingen Basisbank logon-applet med Opera 10.00 og Java 6 update 15

Follow up
Har nu opdateret til Opera 10.00 (med nyt ikon og det hele)
Men jeg mangler stadig pop-up boksen på https://www.Basisbank.dk/1671/ hvor jeg skal bekræfte at jeg har tiltro til sidens brug af sikker Java - Og når jeg ikke gør det skifter login boksen fra "Loading applet" til "Applet not found"

Så inden jeg rister hele maskinen for at lave en ren installation vil jeg mægtig gerne høre om der er andre der har samme problem eller intet problem og hvad der så er gjort for at nå dertil?

Mandriva 2009.1
Opera 10.00
Sun JRE 1.6.0_15

Må med ærgelse medele at problemet endnu ikke har vist sig på arbejdets Windows XP maskine (Samme Opera, JRE og nøglefil)

--
Med venlig hilsen
//Zmit