Re: [TEKNIK] Anonymisering på nettet

>- Men som talemåden er "Selvom du er paranoid kan der reelt godt være nogen efter dig."

Den passer perfekt på Stalin :-)

> Så lad os kryptere alt, så vækker det ikke opsigt :)

Men jeg vil ikke kryptere :-)
Oppmerksomheten faller på deg alene :-)

> * Hvis seneste domskendelser vedr. knivloven (kender ikke nummer, paragraf
> og sektion, men I ved hvad jeg mener) skal danne præcedens, så er det nu
> lovligt at købe/erhverve sig en kniv med ikke-fast blad længere end 7cm, du
> må eje den, opbevare den i dit hjem eller på din egendom men du må ikke
> transportere den i offentligt rum fra købsstedet. Ergo du bliver
> kriminaliseret ved ikke kriminelle handlinger uden "onde" hensigter. :(

Denne hører hjemme hos meg selv.
Jeg har alltid en brytebladskniv i baklommen. (Over 7 cm)
Jeg bruker den i det daglige arbeid.

Narkomane blir kroppsvisitert og kniver blir funnet.
Den narkomane blir bøtelagt - selv går jeg fritt forbi
og tenker mitt enn så lenge...

Mvh
Jim Oksvold