Re: [TEKNIK] mine pdf'er vises forskelligt

Atte André Jensen skrev:

> Så det ser ud til at jeg mangler Times-Bold, Times-Roman og
> Helvetica. Det er lige præcis de fonte jeg anvender i mit
> nodesoftware, som laver eps.

Kan dit nodesoftware lave PDF-filer?  Kan du bede det om at inkludere
skriftsnittene i de genererede EPS-filer (eller PDF-filer)?

Gør det nogen forskel på hvilke skriftsnit der bliver inkluderet, hvis
du bruge »\usepackage{times}« i din LaTeX-fil?

> Jeg har prøvet at køre eps2eps på alle eps'erne, og så forsvinder de
> tre fonte fra pdffonts udskriften, men udskrift, og ikke mindst
> visning på skærm er nu rigtig grim :-(

Det er muligvis fordi »eps2eps« inkluderer skriftsnittene i for lav
opløsning.  Prøv eventuelt at tilføje kommandolinjeargumentet »-r600x600«.

God fornøjelse,

Jacob
--
"The three principal virtues of a programmer are Laziness,
 Impatience, and Hubris"                       -- Larry Wall