kan ikke mount devfs

Min strategi var at lave et degraded raid med /dev/sdb, som kommer til at
hedde /dev/md

Alt fra min normale bootable (ikke raid) /dev/sda kopieres til /dev/md ved
hjælp af rsync se evt.
http://wiki.xtronics.com/index.php/Raid#Later_yet_news.28_1.2F07.29.

Herefter prøver jeg at boote fra min degraded raid alene dvs uden /dev/sda
monteret.
Hvis det går godt, vil jeg tiføje min /dev/sda til arrayet.

Jeg kan næsten boote fra mit degradet raid, men devfs mountes ikke, og
kernel kan ikke finde /dev/console og går ned med kernel panic

Hvis /dev/sda ikke er installeret bliver /dev/sdb så til /dev/sda?