Re: [TEKNIK] Pipe til grep skærer strengen efter 56 tegn

2009/9/15 Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug>

> af
> på
>
> Hvad med
> ps -A -opid,cmd
>
> Mvh
> Martin

Det var da lige den jeg skulle bruge - Med en grep på, så bliver den helt
perfekt.
Super hjælp at hente herinde :D

Og et lille dump, bare for at vise hvad resultatet blev:

sslug@sslug root]# ps -A -opid,cmd | grep "PSPORTAL"
20455 /usr/lib/vmware/bin/vmware-vmx -C /home/vmware/PSPORTAL Microsoft
Windows
20463 /usr/lib/vmware/bin/vmware-vmx -C /home/vmware/PSPORTAL Microsoft
Windows
20464 /usr/lib/vmware/bin/vmware-vmx -C /home/vmware/PSPORTAL Microsoft
Windows
12441 grep PSPORTAL
sslug@sslug root]#

Takker for hjælpen til alle