MBR Grub og raid

Hvordan laver jeg mit raidarray bootable?

Jeg har indtil nu brugt
http://wiki.xtronics.com/index.php/Raid#Later_yet_news.28_1.2F07.29

Men jeg forstår ikke "Install the MBR on the second disk". Betyder det blot
at jeg i "fdisk /dev/sdb" skal gøre min boot partitation bootable? og
isåfald hvorfor kan jeg ikke gøre det med "fdisk /dev/md"?