Re: [TEKNIK] kan ikke mount devfs

"Martin Møller Skarbiniks Pedersen" <sslug@sslug> skrev i en
meddelelse
news:sslug@sslug
2009/9/17 David Bo Jensen <sslug@sslug>:
> Jeg oprettede mit raid fra bootning fra /dev/sda
> Herefter kopierede jeg bla /dev/md* til /mntroot
> hvor /mntroot var mountet til /dev/md1

Det forstår jeg ikke.
Hvad skrev du og hvorfor ?

/Martin

Jeg prøver at gøre det beskrevne i
http://wiki.xtronics.com/index.php/Raid#Later_yet_news.28_1.2F07.29

Kopieringen jeg foretager er
#rsync -auHxv --exclude=/proc/* --exclude=/sys/* --exclude=/boot/* --exclude=/mntboot
 --exclude=/mntroot/ /* /mntroot/
#mkdir /mntroot/proc /mntroot/boot /mntroot/sys
#chmod 555 /mntroot/proc
#rsync -auHx   /boot/ /mntboot/
Hvad er det korrekte indhold af /etc/mdadm/mdadm.conf for en degraded
raid?Min er:DEVICE /dev/sda* /dev/sdb*MAILADDR rootARRAY /dev/md0
level=raid1 num-devices=2 UUID=33d73757:8ec6d1ee:b001ecdd:d9181222ARRAY
/dev/md1 level=raid1 num-devices=2
UUID=e10c371e:6977a5db:b001ecdd:d9181222ARRAY /dev/md2 level=raid1
num-devices=2 UUID=ee768532:10b3a566:b001ecdd:d9181222Jeg tror, at den er
forkert, men har det nogen betydning?