Re: [TEKNIK] Anonymisering på n ettet

On Mon, 21 Sep 2009 12:37:57 +0200, Robert Larsen <sslug@sslug> wrote:

Michael Schmidt wrote:
Hej NG
Med fare for at være på vej ud i noget kriminelt vil jeg høre om I, den
tilsammen alvidende skare, kan henvise til noget lettilgængeligt og let
forståeligt materiale om hvordan man opnår anonymitet (eller
skjult/falsk identitet) for al trafik udi det store internet (også gerne
interne lukkede net, men det er knap så interessant lige nu)?

Tag et kig her: http://www.polippix.org/

Den har jeg allerede... Faktisk var det fra itpol.dk min opmærksomhed blev henledt på TOR Men så vidt jeg kan forstå bruges TOR kun til web-browsing og ikke andre typer af net-trafik. Jeg kan meget vel have forstået det forkert - hvilket er årsagen til at jeg søger at blive lidt klogere på hvordan hele anonymiseringen fungerer.

Tak.
--
Med venlig hilsen
//Zmit