Re: [TEKNIK] mine pdf'er vises forskelligt

Folmer Fredslund wrote:

Hvis nu det eksempelvis er samme størrelse du skal have til dine
pdf'er kunne du jo overveje at editere pdf'en bagefter.
Nu er det ikke fordi jeg på nogen måde er pdf ekspert, men når der er
sådan en linje:

<</Type/Page/MediaBox [100 220 480 610]

Så kan man "bare" ændre de fire tal og få den størrelse box man ønsker
sig. Det har virket fint for mig i flere tilfælde.

Det vil jeg helst ikke ud i. Der er er hundrevis af eksempler (også nogle lavet i dia og xfig), jeg styrer oversættelsen til pdf med en makefil, således at jeg frit kan rette i et eksempel på et hvert tidspunkt.

Derudover har jeg tidligere også gjort noget i retningen af
Input: Pdf med formler
pdf2ps
ps2epsi

Output: eps med "korrekt" størrelse.

Det virker jo fint. Desværre bliver fontene derved ikke embedded, hvilket jo var hele pointen...

--
Atte